Внутрішня арка Subaru Legacy IV (2006–2009)1 090 ₴Купити Купити з+380 (98) 312-33-54 В наявностіВнутрішня арка Subaru Legacy IV (2006–2009)1 090 ₴Купити Купити з+380 (98) 312-33-54 В наявностіКод: 08.SRLGCYXXX4.ALL.0.00 День Години роботи Перерва Понеділок 09:00 - 20:00 Вівторок 09:00 - 20:00 Середа 09:00 - 20:00 Четвер 09:00 - 20:00 Пʼятниця 09:00 - 20:00 Субота 09:00 - 20:00 Неділя 09:00 - 20:00 * Час вказано для регіону: Україна, Жмеринка +380 (98) 312-33-54Владиславвул. Птахіна, 12, Жмеринка, Українаfixautocom@gmail.comповернення товару протягом 14 днів за домовленістюУмови повернення та обміну Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.Терміни повернення Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів». ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ: - зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів. ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ: -зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів -Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або комісії не переказ грошей відбуваються за наш рахунок. ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ: План-схема повернення товару: 1. Зв'яжіться з компанією: Спочатку зверніться до нашої компанії. Це може бути зроблено через службу підтримки клієнтів, електронну пошту чи телефон. 2. Повідомте про причину повернення: Поясніть причину повернення деталі. Це може бути через дефект виробу, невідповідність специфікаціям, пошкодження під час транспортування тощо. Зазвичай вам потрібно буде надати докази, такі як фотографії, щоб підтвердити свою претензію. 3. Дізнайтеся про політику повернення саме у вашому випадку. 4